Tuesday, April 19, 2011

update ! ;)

assalamualaikum & salam sejahtera..

oke . mengaku , lame giler tak kasi update ini punya blog meyh .
hehehe .
hurmm , busy giler sekarang .



hurm . my mom is not well-condition for this time being.
so , aku kene lah jage dia .
time to pay off all his sacrifice to me .
i mean 'us' .

my mom kene strok .
or common known as angin ahmar .
sedih sangat bila dapat tau .
tp nk buat macamane .
ni semua kerja ALLAH .
siapalah kita untuk menidakkanNya.
am i right ?

btw , i'm hoping for my mom healthy .
wish her gonna be fine again .
insyaALLAH .



p/s ; mak , i love you so much .nobody can replace u in my little heart .:)




























2 comments:

  1. elah , b strong okay ?
    makesure jage ur mom baik baik .
    sama sama kita doa ur mom cepat sembuh .
    insyaAllah , doa kita akan termakbul .
    :)

    ReplyDelete
  2. shua, maseh yunk :)
    insyaallah darling . :)

    ReplyDelete

Next Previous Home