Friday, February 18, 2011

jalan jalan habis duit (;

oyea oyea . rindunye kat belog aku nih . yelahhh , da lame sngat aku xpost new entry kan . al-maklumlah , baru ni aku sekuarge gy jejalan habis duit ,terutamanya mak aku ! hahaha .kan mak kan ? satu idaman suri tu die borong ., mmg puas ati betollll . haha :P so , ni antare pict kiteorang kat sane . :)

ni my bro's family :) tapi x nampak lah ank diye sorang lagi , DANISH AFIEQ . 

masing-masing kepenatan setelah seharian drive .8 jam tu beb duk dlm kete .errr =.=

haaaa . sampai je sane , kiteorg take a rest kat our homestay yg btol-btol dpn underwaterworld . kirenye dkat giler lah ngn pantai chenang . ramai wuuu mat salleh yg ganteng ganteng kat sane . cuci mate saje aku duk sane .hehehe .
then , lepas kiteorg habis rest , kiteorg take a look kwasan sekeliling .our first day vacation ,x sempat  nk amik pict yg bnyak sbb semua sedang kepenatan tuk melayan karenah masing-masing yg sememangnye giler posing .huhu .
 tapi , 2nd day ,mmg bnyak amik pict sampai kamera pun da bosan tgk kiteorg pose .sabar ye cik kamera =,=

lepas seharian kiteorg duk kat idaman suri (paham-paham jelah org pompuan bile bershopping) ,mmg penat giler lah , then kiteorg gy jejalan .bnyak sebnarnye .antarenye ;



 danish aqief sukelaaa tuh sbb dpt pegang rabbit putih :)

pastu kan , kiteorg pun pegi kat helang .alaaaa , tmpat yg ade helangg besar tuu yg tulis LANGKAWI besar-besar tu :)

haaa .dekat sini lah !


ishh org kat blakang nih , aku nk pose kat sinim ,dorang plak yg interfere .huh!




tapi mase duk kat sini kan , punyelah panas giler .dahlah sunlight btow-btow menghadap mate akuh ! manenye aku x hot ! dahlah danish plak degil .blari sane sinim .mmg habis laa si dak danish ni aku kerjakan that day .hehe .sorry ye danish :)
sorry ye dak danish sbb marah haritu .peaceeee :P


disebabkan kepanasan yg begitu membara dan membuak-buak , jd kiteorg decide nk blah laa dr sane .sob sob . bubye eagle .nti kiteorg dtg lagi ye .:D

OUR STEPS to PANTAI CHENANG :)
best sngat gi pantai ni tauu .tenang je .pasir diye plak halussss sngat like floar .hehe .putih plak tu .nsib bek tak tertukar .

my lovely mom :)

cantik kan ? i love this scenery .






 bestnye dorang dpt mandi !
 my bro-in-law tried to jump , tp xbole .my sis xpndai amik pict.hehe



 loving couple :)
 so peacefull ..sunset is just awesome ...ones of ALLAH greatest creation .


 sibuk mencari ketam .hehe .

yeah .sekian shaja coretan tuk hari ini .hup enjoy reading this !oke all , take care yaa . see yaa ! bubye :)

No comments:

Post a Comment

Next Previous Home