Thursday, March 31, 2011

OK . saya suka kawan baik saya .

assalamualaikum & salam sejahtera .

haha . oke . aku mengaku .tajuk aku kedengaran sedikit bodoh disitu .
apekemendenye suka pada kawan baik sendiri .
oke . saya suka dia .
ehh takkk .
saya sayanggg die .
eh , tak jugakkk lah .
bodoh betol ko ni .
ape susah .
cakap jelah , kan senang .
oke , saya mengaku saya cinta dia . 
oke , tolong jangan gelak .
saya tahu pengakuan ni mgkin kedengaran begitu desperate sekali .
alah , mcm movie desperate housewive tuh .

oke , first impression .
"woi , ko gila ke ape jatuh cinta kat kwn baik ko sendiri"
second impression .
"a'ah , mmg gila , gila kat die" T_T
tekkk , budak2 di bawah 18 tahun tidak dibenarkan membaca entry ni sama sekali .
hahaha , oke , x lawak langsung .

entah . kenapa erk boleh terjatuh kat mamat ni .
nak kate hensem macam brad pit ,x langsung .
muke mcm cicak adelah .
nk kata body ketul2 mcm fahrin ahmad .
lagi lah tak .
body kurus mcm batang penyapu ade lah .
nk kata romantik mcm beckham tu ,
langsung lah xder .
duk main cakap "tolol" , "bengong" , "senget" , "sembil" ,
romantik apekemende namenye !!

oke .
tapi semua orang ingat kami sweet kapel ever .
whoaaa . ^_^
tapii , mane ade lah derr !
kami kawan baik je , oke ?
makan suap-suap standard lah tu baaii .hehehe .
oke , dah , jgn pikir yg bukan2 ye der !

ramai sangat yg suruh aku telling the truth kat mamat ni .
eh , ko gila ke ape ?
mati hidup balik pun aku xkan gitau .
*eh kejap-kejap , ade ke orang mati hidup balik er?
konfius ni ,
hantu kot =.=


hahaha . oke , kiteorang mmg sentiase berterus terang .
xkan ade secret antara kami .
oke , haritu dia buat pengakuan bodoh depan semua orang .
mmg bodoh sangat .
dia kate .
"elah , aku dah lame suke mu,jom kapel"
hahaha . 
aku dgn bodohnye jawab ,
"oke syg,iloveyou"
haha . 
oke , tipu !
aku x jawab tapi sengih mcm siput sedut .
whoaa , mule berangan .
konon jd mcm cinderella 
naik kete kuda ngn price charmingnye .
eh eh , dah dah .
ko mimpi aje ni .


eh , korang pernah ek rasa ape yg aku rase ?
hehehe .
ape rasenye erk ?
manis ke ?
masin ke ?
masam ke ?
eh , tawar eh ?

oke , kalau korang alami hal macam aku ni .
satu je pesan aku .
korang berterus terang lah dgn sidia .
*cewahh , skema giler ayat aku .
oke , kdg2 berterus terang mngkin menyakitkan ,
tapi ia lebih baik .
heeee .
aku pandai bg advice je .
tapi aku sendiri hampeh .T_T

alah , xpun korang buat duno je bile jumpe die .
alaaa .
buat mcm korang sedang berhadapan dgn patung ,
tapi patung tu bernyawa & x comel lngsung .
oke , x comel ye adik adik .

nk lagi senang ?
haaa , korang pergi kat sidia ,
then bg penampar sampai korang puas .
kalau die marah ,
jwb je .
alah , ko kan patung , ade aku kisah ?
oke , x kelakar langsung .

btw ,please .
tolong jgn ikot kate kate aku yg bodoh ni .
theee :D
remember ,
do think positive .
jodoh kan kerja ALLAH .
ape susah pening kpale nk pikir .
heee .
bia ALLAH je tentukan .

one more , 
jgn pernah rasa bersalah kalau korang 
IN LOVE WITH UR BESTFRIEND .
wak derrrkk je
wak duno je .
adat lah , manusia dicipta untuk mencintai & dicintai kan ?
jd knape nk rase bersalah ?
bkn korang pun yg mintak feeling ni .
heee :D

oke , see u soon .bubye ! ^^







Photobucket

No comments:

Post a Comment

Next Previous Home