Saturday, January 22, 2011

hasil propaganda mark zurkerberg ;]

FACEBOOK  akan ditutup pd 21.3.2011.
fuhhh , terkejut + terkedu beruk aku bace .even beruk pun tak terkejut cam ni .
sampai terlopong mulut aku bile bace .
lebih kurang mcm ni laa .hehe :)

so , aku pun dgn berat hati (berat ke?), mule lah memikirkan other web untuk men'REPLACE'kan fb nih !
setelah beberape hari memikirkan (pikir mengalahkan manager fb!) pasal ni , tibe tibe lak aku dpt idea yg bgtu bernas.*pes time ni otak udang aku dpt pkir idea mcm nih!(dgn prasaan penuh RIAK !)
tetibe je aku dpt HIDAYAH tuk bikin BELOG nih .
aku ape lagi , serta merta tanpa jenguk kiri kanan ,terus search BLOGSPOT , bikin GOOGLE ACCOUNT .
wah , akhirnye setelah beberape tahun menunggu ,akhirnye tercipta jugak BELOG aku nih . begitu terharu aku rase . waaaaaa .hahaha .

konklusinya ,berbilion jutaan TENG KIU aku ucapkan pade MARK ZURKERBERG  sbb telah mncipta propaganda yg hangat-hangat tahi kucing ini.
sbb , kalu dop kes fb nok tutup , sampai ke kiamat pun aku dop terpikir nok wak belog . hehe :)

вʏ ; ɛℓαн cσмσт (:


2 comments:

Next Home