Monday, January 24, 2011

SEKOLAH .aku merinduimu .!!

assalamualaikum :)

bila dikalkuluskan dgn formula add math kan (nak tunjuknye aku blaja add math,HAHA) , rupe-rupenye da sebulan err aku jd penggangur terhormat .sebenarnye , aku pun xmintak nk di'cop'kan mcm ni , tp nk buat mcmane kan , dah mmg takdir .so ,aku dgn berat hati nye , trpakse lah meninggalkan alam persekolahan yg aku cintai ! (CEH ,ACTING JE LEBEY!

sejak aku jd VVIP(veryveryimportantpenggangur) ni , keje aku same je 24 hours ! bgun je tido , terus gy dapur , jengguk saji tgk mkanan ape yg ade then zupp masuk dlm mulut , telan ! (sorry ye , saye mmg mcmni (: ) then , aku terpakse dan dipakse melayan karenah anak aku yg usia da lebih dr setahun jagung tp still mcm budakbudak  prngainye . HAHA (: lepas tu , keje aku nengok citer korea xhabis habis sampai tv kat umah aku da naik muak tgk muke aku .kalaulah tv tu ade mulut , aku rase dah lame die maki aku .yelah , ni semua kes crite stairway to heaven tuh , kalau x, jgn harap aku layan !

tapi kan , bile aku tngok org pakai baju skolah , ade stuff skola blingbling (maaf ye , aku mmg suke blingbling) , aku jd teringin dan berkeinginan lah plak nk jd school student ! dulu mase skolah , bkn men lagi kaww duk anti zaman skolah ,hah , skrang ni hamik kau , baru tahu rindu zaman skolah ! weee , ampun pakk , maafin gwe ya ! haha :D

hurm , rindu gilax nk pegi skolah , patu masuk kelas bergosip dgn clazmate yg ternyata sejak dr azali mmg gile gosip .aku kalau bergosip , mmg kalah ah dgn gossip-girl ! waaaa , rindu la plak .lepas tu bile beli something new je , mesti bawak pegi skolah punye , konon nk tnjuk lah , aku ni uptodate ,kalau bole satu skolah tu aku nk tunjuk barang baru yg aku beli .(biase budak-budak, mmg cam nih! :D ) awww , rindu lah nk pegi kantin , then makan mee-sup nan kawankawan while looks people around ,tngok aksiaksi mencuit hati ,tngok care org makan . haha .best tau ,pastu gelak kuatkuat mcm unta .*amboiii , sedap ye hang gelak kat org , org gelak kat hang , hang sedarkk tak !!!


seriously , i miss school seasons badly ! sob sob :( tapi apekan daye , teruskan laa hidup jd VVIP ni .terpakse la aku menanam buah anggur ni sampai masak .( eh kejapkejap , sejak bile mlesia bole tanam anggur eh ?! ) btw , gtg ! need an important job to do :) see yaa readers :)

p/s : tengs for reading ! :D keep in touch .

2 comments:

Next Previous Home