Sunday, January 23, 2011

Selamat Jalan Romeo (;

jangan cuba merayu lagi , xkan ku ulangi bercinta denganmu !
HAHA .best kan aku nyanyi ? ala-ala penyanyi dangdut gitu .
kalau aku jd penyanyi dangdut, mmg konpem konpem album aku hot di pasaran .ala-ala goreng pisang panas gitu !(perasan kan?)HAHA :D

   
tapi bukan pasal dangdut or album yang aku nk citer skrang nim.
karangan A+ aku kali ni b'kisarkan tntang seorang jejaka IDAMAN MLAYA .*ye ke idaman mlaya? rase mcm x jer .idaman KAMPUNG bole lah kot .kalau muke mcm farid kamil ke , at least mcm TAYLOR LAUTNER ke xpe jgk ,aku pun hingin ! 


eee , aku haprak btow ngn sorang mamat ni . mmg menyampah + sakit hati btow ! kalau nk diikutkan hati setan aku ni , nk je aku langgar die cm lori nim .  baru puas hati aku .tp aku xlah jahat mcm ni sngat .
dulu mamat ni bukan men LEBAT agi die kutuk aku ,kalau aku boleh kumpul kutukan die tu , aku rase berguni-guni ah kutukan tuh.
semua yg aku buat , semuanya salah .kdg kdg aku terpikir gak , die tu sempurna sngat ke smpai nk kutuk aku mcm tuh sekali .errr !
terpaksa lah aku memekakkan telinga aku yg mmg da pekak nih .

tapi nk dijadikan story kan ,baru-baru ni die kol aku.fuhh , rase mcm nk gugur jantung hati paru-paru limpa aku bile dgr suare die.
ckap punye ckap kan , tibe tibe die kate die mintak maaf for everything!
whatthefuckin'hell!
nk je aku kate ,SORI NAIK LORI AH BODOH! tp aku kan berhati mulia , jd aku dgn rele hati jwb jelah "oke"
bodoh kan ? xper, korang xyah gitau pun , aku da tau . haha :D


tapi sorrylah gang , aku xnk kawan dgn kau mcm dulu lagi .HARAP MAKLUM!!!


tulaaa, len kali before buat something , do think surely lah dulu!
jgn men ikut sodap mulut hang je.
paham? kalau x paham lagi,meh aku tolong memahamkan!

вʏ; ɛℓαн cσмσт

No comments:

Post a Comment

Next Previous Home